Hoofdmenu

donderdag 21 maart 2013

Achillespees (update)
Na een aantal weken met aanhoudende pijn aan mijn achillespees (sinds PK veldlopen op 02-feb-2013) ben ik eindelijk naar de dokter geweest. De laatste 2 weken van rust (incl. ijs, Flexium & stretchen) brachten geen verbetering. Het is ondertussen een (serieuse) ontsteking geworden. Kiné zou verbetering moeten brengen. Gisterenavond ben ik voor de eerste sessie naar Opdorp getrokken. Er zit nog steeds veel vocht rond de pees. Blijkbaar heb ik geluk dat de ontsteking nog niet verder naar de hiel gezakt is, anders zou het herstel nog langer duren. Ook moest ik een afspraak maken bij de sportarts voor binnen 3 weken. Dus vandaag heb ik gebeld naar Dr.Peeters uit Hamme. Die gaat op 09-04 een scan uitvoeren om de schade aan de pees op te meten, hopelijk valt die mee. Om de conditie op peil te houden mag ik ondertussen rustig fietsen.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: