Hoofdmenu

maandag 11 maart 2013

Daar is de winter weer
Net nu bij iedereen het lentegevoel terug begon te kriebelen is koning winter weer daar. Ook ik begon de hogere temperatuur al best gewoon te worden. De koude mag voor mijn part opnieuw de kast in tot december 2013.
Omdat ik opnieuw tamelijk veel last heb aan mijn achillespees (vooral de aanhechting aan de voet) ben ik zaterdagnamiddag een toerke rustig gaan fietsen op mijn MTB. 24 km in en om Buggenhout bos, Peizegem en Leirekens route. Het was een toffe afwisseling met lopen. Omdat het al redelijk koud begon te worden en ik geen speciale fietsschoenovertrekken heb kregen mijn voeten het wel koud. Op het einde van mijn ritje ben ik naar de krachtbal van Opstal gaan kijken. Sanne speelde er met de dames uit 3e nat. de derby tegen Buggenhout. Na een moeizame start (1-3) begonnen ze aan hun walk-over. Bij de rust stond het 12-5. Het eindresultaat 26-6 mag er best zijn. Door deze overwinning blijven zij afgetekend 2e in de rangschikking.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: