Hoofdmenu

zondag 1 september 2013

Laatste LSD-tje voor de (Halve) Bosmarathon van Buggenhout (22/09).
Deze ochtend heb ik mijn laatste LSD duurloopje gedaan. 18 km in 1u39' aan een gem.hs van 144. Zo heb ik nog maar eens vastgesteld dat ik geen ochtendloper ben. Ook al ben ik pas om 10u 's ochtends thuis vertrokken, de eerste km's gingen niet vlot. Volgende week zondag is er om 16u de Molenloop te Malderen. Daar loop ik dit jaar de 12km.
Gisteren was de eerste 'werkdag' in het huisje waar Sanne en Joris gaan wonen. Heel veel moet er niet gebeuren, enkel wat muren egaliseren, verven en hier en daar wat kleine herstellingen. Tegen eind september zal waarschijnlijk alles klaar zijn zodat ze kunnen verhuizen.
Aan Heizijde station (Lebbeke) werd er vroeger met de kermis een loopwedstrijd georganiseerd door AC Lebbeke. Toen ik nog handbal speelde heb ik eens meegelopen en werd 4e. Toch heeft het nog enkele tientallen jaren geduurd voor ik met het lopen van wedstrijden begonnen ben.


Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: