Hoofdmenu

dinsdag 31 december 2013

Recap 2013
Op loopgebied eentje om snel te vergeten. In totaal heb ik bijna 20 weken niet gelopen wegens 2 achillespeesblessures. Het eerste 'pijntje' was te wijten aan overbelasting (meer km's, meer lopen op de piste) en de tweede na een verzwikking tijdens een bergwandeling in Andorra (plus het niet verzorgen & rusten). Daardoor heb ik de halve bosmarathon van Buggenhout vroegtijdig moeten verlaten. Toch heb ik 765 loop-km 's op de Garmin kunnen registreren.
Voorlopig gaat het goed met de blessure. Volgende week een laatste controle bij de arts en hopelijk kan ik dan rustig meer kilometers lopen en fietsen. Eind januari is het gedaan met 2 x per week avondschool en kan opnieuw op dinsdag en donderdag in Lebbeke gaan lopen.

Mijn beste wensen aan iedereen voor 2014

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: