Hoofdmenu

zondag 20 juli 2014

Mijn achillespees ... 1 jaar later
Iets meer dan 1 jaar geleden heb ik tijdens een afdaling in een bergwandeling in Andorra mijn voet verkeerd geplaatst zodat mijn achillespees 'verrokken' geraakte. Ik was net terug aan het opbouwen na een vorige blessure aan die pees. 's Avonds en de volgende dagen in het hotel gebruikte ik in de wellness ijsbaden om een ontsteking tegen te gaan. In de voorbije maanden heb ik tal van behandelingen gehad (kine, inspuitingen met Traumeel, zooltjes, 3 shock wave sessies en rust). Maar geen enkele bracht verbetering. Het enige dat ik nu nog doe zijn stretch-oefeningen en rusten. Daarmee hoop ik ooit terug pijnvrij te kunnen stappen, fietsen, ... Fysiek voel ik wel dat ik steeds sneller moe wordt (bv. trap opstappen, ...).

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: