Hoofdmenu

vrijdag 10 oktober 2014

Lang geleden
Dat ik nog eens iets gepost heb. Dit komt omdat er niet echt veel veranderd is. Mijn achillespees is nog steeds ontstoken en zeer pijnlijk. De laatste shockwave heeft wel iets van verbetering gebracht maar niet zo veel als ik gehoopt had. Dr.Tuyers heeft woensdag de MRI scan bestudeerd en ze stelde ook tendinose als diagnose. De enige remedie is stretchen. Indien mogelijk alle dagen met een langzaam toenemend aantal herhalingen. Als ik aan het maximum zit 6 x 30, dan moet ik met gewichten werken om de pees sterker te maken. Op 3 december moet ik bij haar op controle.
Fietsen heb ik ook bijna niet meer gedaan ondanks het mooie weer in september. Van deze nazomer heb ik geprofiteerd om alle dagen met de moto naar het werk te rijden. Niet alleen ben ik daardoor 1u per dag minder lang onderweg, maar ik kan ook mijn hobby beleven.
De organisatoren van de Bosmarathon hadden mij gevraagd om foto's te nemen. Deze aanbieding nam ik graag aan. Je kan ze bekijken via deze link (Bosmarathon 2014).
Morgen (zaterdag 11/10) is er een oefenveldloop georganiseerd door AC Lebbeke. Ook daar ben ik gevraagd om foto's te nemen.

Start bosmarathon Buggenhout 2014

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: