Hoofdmenu

woensdag 22 april 2015

Avaloop
Afgelopen zaterdag nam ik voor het eerst in heel lang deel aan een loopwedstrijd, de AvaLoop in Opstal.
Ik had mij voorgenomen om er een rustig duurloopje van te maken en mij niet te laten meeslepen om snel te lopen. Zoals elk jaar was de zon van de partij, maar deze keer was er ook veel wind. Het vernieuwde parkours, was nodig omdat er op het laatste ogenblik nog een wielerwedstrijd georganiseerd werd op een gedeelte van de AvaLoop, was dit jaar iets heuvelachtiger dan de vorige edities. Het liep voor mij vlot en na iets meer dan 33 min was ik klaar met mijn 6,2 km. Deze prestatie heb ik gevierd met nen Duvel en die heeft mij goed gesmaakt.
Eigenlijk is lopen rond de piste op je eentje redelijk saai. Daarom fiets ik 4 km naar Buggenhout bos, loop daar mijn toerke en fiets ik terug naar huis. In het bos is het rustiger en kan je genieten van de natuur (fazanten, eenden, eekhoorns, vogels). Nu staan de bosanemonen in bloei. Een mooi groen tapijt met witte bloemen.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: