Hoofdmenu

zaterdag 15 augustus 2015

Corrida Merchtem (2)
Gisteren nam ik voor de 9e keer deel aan de Corrida van Merchtem. De 6 km stond op mijn menu. Het was in de namiddag drukkend warm (zoals meestal voor deze wedstrijd). In de late namiddag was er een fikse regenbui en ik dacht dat het daarmee wat ging afkoelen ... niet waar dus. Ruim op tijd vertrokken om me in te schrijven en los te lopen. Bij de start, die ditmaal in de andere richting was om gedrum aan de versmalling te vermijden, had ik me niet vooraan gezet. Zo kon ik niet te snel starten, want mijn doel was vlot doorlopen. Het eerste kleine rondje verliep redelijk stroef, alsof de benen geen zin hadden. Maar in de grote ronde was dit gevoel weg en kon ik vlot doorlopen. Op het einde had ik zelfs nog wat 'overschot' voor een sprintje. In  27'48" liep ik als 70e (op 245) over de aankomstlijn. Doel bereikt en heb mezelf op een hamburger en een La Chouffe getrakteerd.

Ik (677) sta weer eens op de foto (wel een beetje verstopt)

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: