Hoofdmenu

donderdag 12 oktober 2017

Eerste echte lang duurloop
Voor het eerst in lange tijd heb ik zondag ll een echte lange duurloop gedaan, nl 21,5 km. Iets meer dan 2u heb ik er over gedaan.  Dat was mijn bedoeling, zeker omdat ik richting Opwijk, Droeshout Leirekensr route gelopen heb waar het alles behalve plat is. Ook het weer viel mee. Weinig wind en af en toe ‘verfrissende’ motregen. Na afloop was ik wel moe. En de dagen daarna had ik stramme beenspieren. Ik ben klaar voor de Donkmeerloop op 1 november.
Om voldoende rust in te plannen ben ik pas vandaag opnieuw gaan lopen. Deze keer ging ik een rustig duurloopje met af en toe een versnelling doen. Maar Sigurd kon niet met zijn groep meetrainen, dus deden we een duurloop van 10,3 km in 55min. Het ging vlot en we hebben kunnen bijpraten.
Volgend weekend heeft men mooi weer voorspeld. Dan kan ik de tuin klaar maken voor de winter en daarna een duurloop doen. Wel geen 21 km meer.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: