Hoofdmenu

donderdag 10 november 2005


Morgen ... > 1.000 km gelopen !!!
Morgenvoormiddag gaat de loopteller voor dit jaar de 1.000 km overschrijden. Dat zal gepast gevierd worden.
's Middags gaan we bij mijn ouders eten en hopelijk heeft de Sint daar veel lekkers achter gelaten. In Lebbeke, waar mijn ouders wonen, 'komt' Sint-Maarten. In Opstal 'komt' Sinterklaas op 06/12, 2x feest dus.

's Morgens heb ik in mijn beide achillespezen een stijf gevoel. Na een aantal meter stappen gaat dit over. Hetzelfde heb ik als ik vertrek voor een loopje. Na een paar honderd meter gaat dit ook dit gelukkig over. Misschien ligt het aan mijn schoeisel dat al zo'n 900 km meegaat (het meest aantal km ooit, meestal zo'n 600 km voor ze 'letterlijk' stuk gelopen zijn) en waar ik aan de tippen bijna door zit. Ik loop met Gel Kayano XI en ben er heel tevreden over.

1 opmerking:

Anoniem zei

opletten met versleten schoenen. Ik heb begin dit jaar een liesblessure opgelopen door met doorgelopen schoenen te lopen en daar heb ik een dikke drie maanden mee gesukkeld!