Hoofdmenu

maandag 7 november 2005

Donker duurloopje
Daarstraks in de vooravond een duurloopje van 11 km gedaan in 57:54 (gem. 11,4 km/u). Toen ik omstreeks 17u30 vertrok was het nog redelijk klaar, zodat ik besloot om een rondje door het bos te maken. Toen dat gedaan was, dacht ik, zal er nog eentje bijdoen, maar ondertussen was het al serieus donker geworden in het bos. Gelukkig ben ik niet tegen een boom gebotst of verloren gelopen (kan moeilijk, want het bos is niet zo groot). Het was eens iets anders zo in het half duister in een bos rondcrossen ;-))
Ik hoop volgende keer mijn hartslagmeter eens niet vergeten aan te doen. Een kwestie van control om te zien of ik goed bezig ben.
Koen en Frank hebben een nieuwe uitdaging ... de Marathon van Rotterdam (09/04/06). Veel succes mannen.

Geen opmerkingen: