Hoofdmenu

dinsdag 15 november 2005

Minder goed nieuws
Afgelopen zondag minder goed nieuws gekregen ivm mijn neef. Na een jarenlang gevecht tegen een slepende ziekte is hij niet meer. Niet dat we zo close waren, maar als we elkaar zagen was het altijd fun, werden er herinneringen opgehaald, ... Hij is 38 jaar jong geworden. Dus 'pluk de dag' zolang je kan.

De eerste laag verf hangt aan het plafond, morgen laag nr. 2 en proberen om daarna nog een 10 km loopje te doen. Misschien kan ik morgen iets vroeger op het werk weg, als we binnen geraken, want het is staking bij de werkgever waar ik als contractueel 'werk'.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Mijn deelneming ... idd .. we moeten ervan profiteren zolang we kunnen

Anoniem zei

deelneming met je verlies ... profiteren van elke dag is inderdaad de boodschap ... loop ze !

Anoniem zei

Zo vechtend aan uw eind komen: altijd erg...

Jaja, staking... Een dagje sans (travail)...

Anoniem zei

Same here... zo'n verlies doet je toch even stilstaan bij je eigen leven. Maak er wat van... live your dreams!

Anoniem zei

Eveneens mijn deelneming : elk verlies is hoe dan ook te vroeg, maar elk jaar doe ik eens mijn wandeling op het kerkhof en stel ik vast dat er van langs om meer jonge mensen bijkomen.
Geniet van elk moment en koester de kleine dingen. Het kan zo voorbij zijn ...
Sterkte !