Hoofdmenu

zondag 27 november 2005

Toch nog een natuurloop gedaan
Gisteren namiddag kon ik het niet laten ... de loopsloefen aan en een rondje gaan lopen. Thuis vertrokken en op de rijweg gebeleven om niet in de smeltende sneeuw te moeten lopen. Dan het bos in ... modder, sneeuw, plassen, afgewaaide takken, laaghangende bomen een echt hindernissenparkours ... maar het was fun. Bij het naar huis lopen, heb ik de ondergesneeuwde binnenwegjes genomen. Tot aan mijn kniƫen kletsnat, maar toch content dat ik die 11 km gelopen had. Na een warme douche was het bijna tijd voor het verjaardagsfeest van mijn oudste dochter. Traditioneel is er menig glas geklonken is, gelukkig maar ... anders moest ik mij opofferen om die voorraad weg te werken :-))
Vandaag was het aerobic optreden van mijn jongste dochter. De dansgroep heeft weer zijn best gedaan om er een aangenaam spektakel van te maken. Morgen ... looppauze, dinsdagavond vergadering, woensdag ...

Geen opmerkingen: