Hoofdmenu

donderdag 1 december 2005

Toch liever iets warmer ...
Gisteren avond was het 1 graadje boven nul met een snijdend windje. Voor mij mag het toch een ietsje warmer zijn om te lopen hoor, want het liep niet zo goed. Ik heb mij dan ook beperkt tot een rustig 10 km loopje in 57 min. Volgend weekend zal de temperatuur iets stijgen, maar dan met als nadeel dat er nattigheid uit de lucht zal vallen.
Het is wel redelijk gevaarlijk om op de openbare weg te lopen in het donker. Aangezien er niet zo veel voetpaden zijn in en rond ons dorp, of ze zijn in zo'n slechte staat dat je je voeten omslaat, ga ik mij iets van verlichting aanschaffen om te dragen tijdens het lopen. Ik draag wel reflecterende kledij , maar soms moet ik toch nog in de berm springen omdat een automobilist mij niet of te laat gezien heeft.

Heb je plannen voor een marathon, ... surf dan zeker eens langs de blog van 'Frank Spencer'. Hij is nl. Dream team lid voor de marathon van Rotterdam op 9 april 2006.

Tot loops

Geen opmerkingen: