Hoofdmenu

dinsdag 13 december 2005

And the winner is ... nr 1103
Het zal wel veel minder zijn, maar dit is het startnummer waarmee ik zal proberen een goeie prestatie neer te zetten in het park van Laken. Dat zal op zich al een prestatie zijn, daar ik de laatste weken niet echt veel gelopen heb.
Volgens de weervrouw (+ ...) van VTM zal het dit weekend 'koud' worden. Dus als de temperatuur zo'n 3° is, zal ik duidelijk herkenbaar zijn met mijn muts in de Noorse kleuren.
Laken is zo'n 20 minuutjes met de auto van bij ons en moet ik pas rond 10u45 te vertrekken.
Tot morgen na de 5 km loslopen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Veel succes met je "Lofoten" muts !

Anoniem zei

Succes in Laken. Geef er maar een lap op, dan krijg je het snel warm!!

Anoniem zei

Veel succes in Laken!

Anoniem zei

Veel succes !!!