Hoofdmenu

zondag 11 december 2005


Mooie zonsopgang vandaag ...
Voor een zondag ben ik vandaag eens vroeg uit mijn bed gekomen (8u15), een vlug ontbijt genomen, loopkleren aan en de deur uit. Amai, het was koud. De vijver was voor de tweede dag op rij dichtgevroren. Toen ik het baantje indraaide om naar het bos te lopen, zag ik de mooie zonsopgang. Dat oranje-rode tussen de wolken ... prachtig gewoon. Precies 'Mordor' ... een beeld uit Lord Of The Rings. Toch nog zo'n 12,4 km gelopen in 1u05min met gem. HR=156. De laatste 4 km met de Jako gelopen en over het lopen 'geklapt'. Een leuke afwisseling, ook in tempo, daar hij gewoon is van sneller te lopen dan ik. Straks nog een wedstrijd petanque gaan spelen 'aan de andere kant van de wereld'. Het zal weer laat worden vandaag. Sloppel en tot mergen. (Het middageten is geserveerd :-))
PS. Bovenstaande foto van een zonsondergang is door An genomen in 2004 op de Lofoten (Noorwegen). Onze favoriete reisbestemming.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Zeker weten dat ge de zonsopgang hebt gezien ? Of was het de ontploffing ten noorden van Londen ? :-)

Anoniem zei

Dat lijkt me wel tof, zo iemand tegenkomen tijdens de loop en dan een klapke kunnen doen. Ik heb tot nu toe altijd alleen gelopen. Mooie foto trouwens !