Hoofdmenu

woensdag 7 december 2005


Herederos Del Marqués De Riscal - Rueda 2004
Is een wit wijntje dat zich goed laat smaken. Deze fles heb ik gekregen van een collega. Ik denk dat ik de witte wijn gevonden heb voor de eindejaarsgfeesten. (foto etiket is er - de fles leeg is <:-((( )
Eigenlijk is dit allemaal niet zo goed voor een 'sportman'. Gelukkig drink hij met maten (meestal niet alleen). En morgenavond staat er een 10 km op het programma.
Deze namiddag van 14 to 18u een training gehad over een bepaalde manier van software testen. Nu heb ik eens (na 7 jaar testen) een andere benadering leren kennen. Hopelijk kan ik een deel er van in praktijk brengen.
Tot morgen

1 opmerking:

Anoniem zei

hallo Mike,
wordt dit een loopdagboek of een wijnproeversdagboek?(LOL)
ge weet da'k er ook wel eentje lust.Ik weet nog een leuke site over ... wijn nl. www.kurkdroog.be