Hoofdmenu

donderdag 15 december 2005

Laatste loopje voor zondag
Deze avond rustig een toerke van 5 km afgewerkt in 28m21s. Het was zalig loopweer ... geen wind, 8°, mp3 spelerken op en genieten maar. De volgende dagen proberen een beetje rustig aan te doen, wat echter moeilijk zal gaan. Zaterdag is het nl. kerstmarkt op den Opstal en we zijn een beetje moreel verplicht om een bezoekje te brengen. Met de 10K van zondag heb echter ik een goeie uitvlucht om aan drankstandjes iets anders te nemen dan jenever of gluwein :-))
Morgen is het weer de laatste werkdag van de week. Man, man wat vliegt die week voorbij.
Tot één dezer.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Michael,

Ik zal er zondag zeker niet bij zijn. Ik zit momenteel met een reuze verkoudheid. Ik ga een aantal dagen niet lopen. Ik had ook voorzien om met mijn vriendin zaterdag in Lier te lopen maar dat zal ook niet gaan. Of mijn vriendin gaat meelopen is ook nog niet zeker want ze is deze morgen ook opgestaan met een verkoudheid. Blijkbaar zijn ze heel goedkoop ....
Veel succes in Laken!!!

Anoniem zei

Veel succes morgen, met dit weer zal het zeker geen makkie worden ginder!

Anoniem zei

Geef er morgen maar een goei lap op daar in Laken ! Veel succes en hopelijk valt het weer iets beter mee dan vandaag ...