Hoofdmenu

maandag 26 december 2005


mp3 loopmuziek
Deze namiddag was het mooi, zonnig weer en nog redelijk warm, zo'n 9°, wat vele wandelaars en lopers naar buiten lokte. Het loopje was 14,8 km, gelopen in 1:14:03. De boswegeltjes lagen er redelijk modderig bij, zodat mijn 'nieuwe' loopsloefen er onmiddellijk gebruikt uitzien.
Mijn mp3-speler die vreet AAA-batterijtjes. Ik had er pas een nieuw ingestopt en na 35 min was ze alweer leeg. Vroeger hield 1 batterijtje het zo'n 2 à 3 uur vol. Het geluid van de muziek staat nochtans stil. De speler is er eentje van een onbekend merk, terwijl de batterij wel van een bekend merk was - opschrift 'heavy duty'. Oplaadbare batterijtjes zijn niet echt een oplossing, want die zijn even snel leeg. Misschien voor mijn nieuwjaar ... een nieuwe voorraad batterijtjes ?
Deze avond met de auto in een hevige sneeuwbui terecht gekomen, maar ... de sneeuw bleef spijtig genoeg niet liggen :-(((. Hopelijk ligt er eind deze week nog genoeg sneeuw in de Ardennen om een laatste dagje verlof te nemen en daar te gaan langlaufen.
De lijst met loop-mp3-kes hang er aan als bijlage. Om de bijlage te openemen, klik op de afbeelding (de tekst is niet zo goed leesbaar), wanneer er onderaan de bijlage een oranje vierkantje & blauwe pijltjes verschijnt, dan klik je daar op om de tekst op normale grootte te zien. Succes.
Tot loops

1 opmerking:

Anoniem zei

Aha, die lijst ken ik nog, van toen ik de MP3 speler thuis es moest testen. Heb de nummers dan ook maar meteen binnengehaald, waarvoor dank :-)