Hoofdmenu

dinsdag 27 december 2005

De laatste 8 km van 2005 ...
Zijn deze namiddag op een rustig drafje gelopen (43'38") in lichte motsneeuw bij een temperatuur van -2° en een stevige NO bries. Eerst had ik niet zo veel zin om mijn loopkledij aan te trekken, maar toch doorgebeten en nu dik content dat ik het toch gedaan heb. Dit brengt mijn jaartotaal op 1.136 km. De loopsloefen en -kledij gaan voor een weekje (gewassen) de kast in tot volgend jaar.
De wijnen voor oudejaarsavond zijn ook reeds aangekocht:
Wit: Chablis 2004 uit de Bourgogne streek
Rood: Les Alennes 2000 uit de Bordeaux streek (Côtes de Castillon)
Oudejaarsavond wordt traditioneel bij ons thuis gevierd omdat mijn jongste dochter op 1 januari verjaart.
Morgen is het weer werkdag tem vrijdagmiddag, dus vanvond op tijd gaan slapen want de wekker loopt onverbiddelijk af om 06:15, dat is een paar uurkes vroeger dan wat ik de vorige dagen gewoon was :-)) en mijn chef zal niet gelukkig zijn indien ik op mijn toetsenbord in slaap val.
Tot loops

Geen opmerkingen: