Hoofdmenu

donderdag 29 december 2005



Sneeuwpret
Gisteren had An op het internet gezien dat vandaag wel eens de beste dag van de week zou kunnen zijn om een dagje te gaan langlaufen in de Hoge Venen. Zij een mailtje naar mij op het werk gedaan en aangezien het daar een redelijk rustige periode is, moest ik niet lang aandringen bij mijn chef om een dagje vrijaf te mogen nemen.
Deze ochtend vertrokken omstreeks 7u30, een vriendin van Sanne (ook een Sanne) gaan ophalen en wijlen weg naar de Ardennen. De ganse weg was het landschap schitterend wit.
Aan de Baraque Michel en Signal de Bottrange was alles nog gesloten, dus reden we door naar Sörbrodt RFC, waar we vroeger reeds 2x geweest zijn ... doch dit was ook gesloten. Dan maar naar Elsenborn. De plaatselijke voetbalclub maak van het 'witte' seizoen graag gebruik om een €-tje bij te verdienen. We huurden ons materiaal, aten een boterham en gingen op pad voor een langlauf-tochtje van 5 km.
De omgeving was prachtig en rustig, want ons leger hield geen schietoefenigen in het militaire kamp naast de piste. Na het middagmaal nog een rondje van 4 km gedaan en daarna moe maar tevreden terug huiswaarts. Ons landje heeft ook zijn mooie plaatsen.
Morgen nog een half dagje werken en het werkjaar zit er op voor mij <:-)))
Tot loops

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heb me twee jaar geleden ook zo eens aan een langlaufavontuur gewaagd, maar 't is niet echt mijn ding. We hebben wel goe gelachen toen, vooral omdat ik constant omver viel :-)
Een fijne oudejaarsavond en mijn beste wensen voor 2006!

Anoniem zei

Wij wensen jullie een sportief, maar vooral gezond 2006 toe!