Hoofdmenu

zondag 5 februari 2006

Geen voorjaarsmarathon

Dit weekend heb ik onze kalender thuis eens bekeken en vergeleken met de marathons die er dit voorjaar in B of N georganiseerd worden en er is geen enkele bij die er in past. Kortere wedstrijden staan er wel op het programma. De kustmarathon heb ik dit jaar WEL op mijn kalender geplaatst.
Zaterdag nog eens gaan winkelen in de Decathlon en thuis gekomen met een nieuwe loopbroek en loopkousen. Dat is een van de redenen waarom ik mijn loopkledij niet aangetrokken heb. Vandaag was het een competitiewedstrijd petanque met het gekende resultaat (hetzelfde resultaat als gans dit seizoen).
Vanaf dinsdag worden de loopschoenen terug aangebonden en beginnen we met de voorbereiding voor de Natuurloop in Lier.
Tot morgen, want Flikken gaat bijna beginnen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik heb er niets beter op gevonden om het vragenstokje aan je door te spelen... Niet vergeten liegen hé!