Hoofdmenu

woensdag 1 februari 2006


Wintersmog ...

Het is een woord dat vandaag veel in de mond genomen werd. En inderdaad, de lucht boven Brussel zag er vanop de dertiende verdieping in 'de Torens' niet al te gezond uit. Aangezien het morgen van hetzelfde laken een pak zal worden, zal ik mijn loopje maar uit stellen. Een andere reden van uitstel is omdat er een weer een aanval van verkoudheidsmicroben bezig is. Hopelijk zullen de vitaminen de strijd winnen.
In de vooravond efkes in de Makro binnen geweest om onze voorraad witte wijn aan te vullen.
Wat de aankoop was, zie je op bijgevoegde foto.
Nog vlug een presentatie over 'software testing' afwerken en daarna verder opzoekingswerk doen voor onze kampeerreis naar Toscane.
Santé en tot noste keer

2 opmerkingen:

Joeri zei

als ik lees van je wijntje wil ik ook wel tekenen, ookal ben ik fier dat ik al smoggend even gaan hobbelen ben ...

Anoniem zei

Het weer is inderdaad niet ideaal om te lopen nu, en als je dan al wat verkoudheidsmicroben voelt opkomen kan je maar beter het zekere voor het onzekere nemen.
Met zo een flesje wijn krijg je die microben wel klein, "mijn gedacht"