Hoofdmenu

zaterdag 18 februari 2006

Lang leve de Vlaamse weermannen

Zo een mooi loopweertje ... licht windje, droog met zo'n 6° op de thermometer. De voorspelde regenbuien zullen elders uitgeregend zijn.
Bij dit weertje heb ik vandaag 14,8 km afgelegd in 1u12 min (gs = 12,4 km/u), waarvan een kleine 2 km samen met JVT en zijn windhond. Deze laatste had gelukkig niet veel zin om snel te lopen zodat ik nog makkelijk en pratend J. kon meelopen.
Donderdag niet gelopen wegens bezoek. De volgende loop staat voor volgende week woensdag op het programma. Het is een losloopje in voorbereiding voor zaterdag.
Morgen begint reeds vroeg met de ontbijtactie van het Oudecomité van de Vrije Basisschool Opstal. Door het uitvallen van een aantal helpers, door ziekte, 'mag' ik helpen.
Hopelijk zal de pandoering die de kadetten meisjes van KBC Opstal naar alle waarschijnlijkheid zullen krijgen bij Ichtegem meevallen. Er wordt reeds gepeeld om 9u 's ochtends, zodat ze om 7u reeds moeten vetrekken op Den Opstal. Het is pas het eerste seizoen dat zij spelen en voorlopig staan ze op een verdienstelijke 6e plaats (op 12 ploegen).
Tot volgende blogdag

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey, de 10 mijl in Antwerpen heb ik twee jaar geleden ook al eens meegedaan (het was toen mijn eerste 10 mijl-wedstrijd). Het helse parcours doorheen de tunnel is me dus bekend, ik hoop ergens stiekem dat ze nu terug vanuit het Nachtegaelenpark gaan vertrekken zoals drie jaar geleden, nu de werken aan de ring en zo gedaan zijn. Toen liep de organisatie eigenlijk ook beter dan op linkeroever.
Kom je naar Lier?

Anoniem zei

lekker he als het weer wat beter wordt. Laat de lente maar komen....

Anoniem zei

Het was een voortreffelijk loopweer dit weekend, nogal wat anders dan maandag, dan pas ik.