Hoofdmenu

woensdag 15 februari 2006

Regen … lang geleden

Inderdaad, het is reeds lang geleden dat ik nog eens in de (mot)regen gaan lopen ben. Bij droog weer is lopen leuker, maar als afwisseling is zo'n loopje in de regen met harde wind eens iets anders. De 8,2 km afgelegd in juist 42 min. (gem. 11,7 km/u). Rustig gestart en langzaam sneller gaan lopen.
Zondag as is het de laatste competitiewedstrijd petanque van dit seizoen. Ook de laatste in eerste afdeling. Het onvermijdelijke is gebeurd en onze ploeg zakt naar tweede afdeling. Sommige leden (de zwartkijkers) van de club zijn daar heel blij mee. :-(( De spelers minder.
Het einde vd competitie betekent ook een ganse zondagnamiddag om eens iets anders te doen, een loopwedstrijdje meepikken, eens gaan wandelen of fietsen, … Genoeg activiteiten dus om niet in een 'zwart gat' te vallen.
De Oostende-Brugge 10 miles is ook niet voor dit jaar. Wegens omstandigheden zal ik niet in staat zijn om deze afstand in een aanvaardbare tijd te lopen ;-)))
Tot morgen

2 opmerkingen:

Anoniem zei

De kans dat wij in een zwart gat vallen is waarschijnlijk nog kleiner dan de lotto winnen. In mijn beperkte vrije tijd gooide ik wel eens een petanqueballetje in Beveren, just for fun. Ik heb wel zin om op zaterdag 25 feb te komen lopen in Lier maar ik vrees dat de tijd zal ontbreken. Indien het lukt hoor je wel nog van me.

Anoniem zei

Dag michael
jammer dat je er niet bij zal zijn in de ten miles, oostende-brugge, hopelijk zie ik je in Brussel (20 km)...
Wat betreft uw eerste marathon, weet goed dat dit beter was dan ik vroeger.. Ik liep mijn eerste slechts in 4h12...
doe zo verder..

vincent