Hoofdmenu

zondag 12 februari 2006

And the winner is ...

Nonkel Frank (= de schoonbroer van mijn schoonzus en de schoonbroer van mijn schoonbroer, ...) is voor 1 jaartje prins karnaval van Chiro Hemo Opstal. Hij neemt de fakkel over van de Zjaa. Naar het schijnt was zijn show de best van de 2 en hij had de grootste aanhang meegebracht. Wij zijn rustig thuis gebleven.
Deze namiddag heb ik een klein toertje gefietst. Omdat de sneeuw op de wegen nogal 'papperig' was, was het niet zo leuk.
Omdat 1 vd hobby's van A. fotografie en het bewerken van digitale foto's is en van mij het overnemen van video naar dvd + bewerken van onze home-video's van ons gezinnetje, onze reizen, ... zou ik mij de Adobe Photoshop elements en premiere willen aanschaffen. Deze zijn in 1 pakket verkrijgbaar, waardoor ze betaalbaar worden. Meer info. hierover volgt later deze week.
Ik twijfel nog of de Oostende-Brugge 10 miles zou lopen, omdat ik op de vrijdag daarvoor mijn verjaardag 'vier'. Eerst op het werk en daarna thuis met de familie. Zal er nog eens over slapen.
Zaterdag 25 februari - 10 km Natuurloop in Lier, dat staat reeds vast. Hopelijk zijn er evenveel of meer bloggers als op 14/01 ;-))
Straks de laatste aflevering van Flikken ... tot volgende blogdag

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zal er deze keer niet zijn in Lier. Het is krokusvakantie en ik ga een weekje op hoogtestage naar de Ardennen, eigenlijk gewoon op verlof hé, maar hoogtestage dat klinkt beter hé. Alvast veel succes gewenst, de volgende keer zal ik er dan weer wel bij zijn.

Anoniem zei

Ik zal er helaas ook niet bij zijn in Lier, was dit wel van plan, tot mijn vrouw mij eraan herinnerde dat mijn schoonmoeder dan jarig is en een feestje geeft waar wij natuurlijk verwacht worden :-) 't Zou "niet goed komen" moest ik daar niet aanwezig zijn ... Loop ze in ieder geval !