Hoofdmenu

woensdag 1 maart 2006

20 km van Brussel

Deze ochtend voor ik naar het werk vertrok, vlug de pc opgezet om in te schrijven voor de '20km van Brussel'. Groot was mijn verbazing dat je alleen met een kredietkaart kan betalen voor een online inschrijving. Niet ingeschreven via internet dus. De prijs 15€ vind ik ook aan de hoge kant.
Gisterenavond voor de eerste maal naar de loopclub geweest. Een kleine interval training van in totaal zo'n 5 km. Het loslopen op het einde was met iemand die ik reeds lange tijd niet meer gezien had. Hij is aan het trainen voor de start-to-run voor gevorderden van 10 -> 15 km.
Mijn oudste dochter heeft ook een aantal rondjes gelopen. Ze loopt aan een goed tempo en ze kan ondertussen blijven praten. Zit het in de genen ? Mijn vader en schoonvader waren in hun jeugd tamelijk goede veldlopers. Zij hebben beiden mooie resultaten behaald in bv. 'Cross van Le Soir'.
Gisteren was het in 71° Noord een trektocht over de Hardangerjokulen (gletsjer) in het Hardangervidda (het grootste natuurpark in N.Europa) naar Geilo in Noorwegen. Dit is een heel mooie regio. Hier zijn wij in de zomer 1998 geweest. Geilo is ook een bekend skigebied. Onderstaande foto is daargenomen (niet door ons).


Zucht ...

Sloppel en tot morgen


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Inderdaad, een prachtige streek.
Geilo en Hardangervidda klonken me ook bekend in de oren.
Ik ben er ook al geweest (reeds 2 x) en was direct betoverd door die prachtige natuur ...

Anoniem zei

"20 van Brussel" .. verleden jaar deelgenomen ... een ervaring rijker .. massaloop natuuurlijk .. maar je moet het toch meegemaakt hebben .. volgend jaar doe ik zeker terug mee

Anoniem zei

ik zou ook wel kunnen meedoen aan de 20 van Brussel, maar die massale drukte zegt me toch niets eigenlijk. De halve marathon eind augustus volgt grotendeels hetzelfde parcours, dus die ga ik dan meedoen

Anoniem zei

Ik zal er ook werk van maken om mij in te schrijven voor de "20" dan is er geen weg terug.....