Hoofdmenu

donderdag 2 maart 2006

Laatste loopje van 42 ...

Dit betekent niet dat ik stop met lopen hoor. Nee, ik bedoel gewoon dat ik vandaag de laatste maal gelopen heb in mijn 42e levensjaar. Het was een kort loopje van 8,2 km in 44:43 (gem. 11 km/u).
Morgen een dagje verlof om 2 nieuwe tuin/garage bewoners te kopen. En 's avonds is er weer een verjaardagsdrink voor de familieleden. Dat belooft weer ambiance te worden. Zaterdag staat er normaal, als kado aan mezelf, een lange duurloop op het programma. Maar die zal misschien verplaatst worden naar zondagvoormiddag (wegens 'zware' benen :-))
Sloppel en tot morgen

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Proficiat en véél loopplezier in je 43ste jaar!!!

Anoniem zei

Proficiat met je verjaardag ... geniet van je drink!

Anoniem zei

Proficiat! Nog juist geen v i j f t i g !!
:-)

Anoniem zei

Michaël, Het is wat laat maar toch nog een gelukkige verjaardag gewenst en nog veel loop- en blogplezier in je 43é levensjaar.

Anoniem zei

ik kom er wat laat mee, maar toch nog een zeer welgemeende GELUKKIGE VERJAARDAG?? En wie zijn die nieuwe bewoners in je garage dan wel?

Anoniem zei

Ook van mij een dikke proficiat, een supergoede gezondheid en hopelijk nog vele, vele jaren loopgenot!!

Anoniem zei

Beter laat dan nooit, gelukkige verjaardag !