Hoofdmenu

vrijdag 21 april 2006

Looploze week

Vorige week vrijdag ben ik naar de doktor voor een bloedonderzoek. Het resultaat dinsdag ... alles in in orde (in topvorm zei ze). Maar sinds woensdag ben ik voor het eerst sinds lang snipverkouden. Loopneus en hoofdpijn zijn niet de geschikte combinatie om het meteen op een lopen te zetten. Gelukkig loop ik zondag niet mee in Antwerpen. Spijtig, want met het mooie werr, ... kriebelt het wel. Misschien dat ik er maandag weer tegenaan kan gaan. Dat in voorbereiding op 'Dwars door Brugge'.
Frank Spencer heeft speciaal voor de web-log-loop prachtig loopweer besteld. Het zal ongetwijfeld een onvergetelijke pracht-dag worden.
Ook nog, met het mooie weer dat men voorspeld, zal het zondag in de 'Aantweirpse' binnenstad zweten worden. Volgend jaar ben ik er daar hopelijk terug bij. Dit jaar zal ik aan de deelnemers onder jullie eens denken op het werk vanachter mij pc.

Veel looplezier aan allen volgend weekend !!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ge zijt nooit te oud om aan hooikoorts te beginnen lijden !
:-)

Hopelijk zit de release van nu zondag er vlug op! Thumbs up!

Anoniem zei

bij mij is het snotteren ook weer begonnen, maar dat is dank zij de berken die weer beginnen met hun pestgedrag. Hopelijk heb ik er morgen niet te veel last van. Jammer dat je er niet bij kan zijn. 't Is trouwens altijd goe weer tijdens de 10 miles (allé, de voorbije 4 jaar toch)