Hoofdmenu

zondag 23 april 2006

Oef

De release 2006A zit er op en is (voorlopig) probleemloos verlopen. Voor het eerst sinds lang was ik zo vroeg thuis op een zondagse-werkdag. Op naar de volgende in juni.
Als het zo'n mooi loopweer is, is het wel niet zo leuk om binnen te moeten zitten. Gelukkig valt dit maar max. 3 x per jaar voor.
Met de verkoudheid gaat het ook de goeie kant op, zodat ik morgen kan starten met de voorbereiding van 'Dwars door Brugge'. Als ik Koen zijn tijd zie van afgelopen zaterdag op de web-log-loop, zal ik alleen maar de rook vanonder zijn loopsloefen zien komen als hij vertrekt ;-)) en heeft hij er al enen besteld als ik zal aankomen.










Vrijdag waren we uitgenodigd door mijn vader om voor zijn verjaardag te gaan eten in Restaurant Rembrand te Lebbeke. Het eten was er heel lekker (mijn keuze)

Exotisch slaatje met licht gerookte zalm en gebakken scampi
Kabeljauwhaasje onder korstje van zongedroogde tomaat
Flensjes a la Francaise

en de witte wijn mocht er ook zijn

Chateaux Bel Air Perponcher 2004 (Bordeaux)

Sante en tot morgen

Geen opmerkingen: