Hoofdmenu

woensdag 26 april 2006


Niet gelopen vandaag ...

Wegens omstandigheden (TOP incident in produktie) was ik vandaag redelijk laat thuis en omdat er ook nog een bezoek aan mijn ouders op het programma stond, heb ik de loopschoenen even in de kast gelaten.
Omdat binnenkort het petanqueseizoen begint op den Opstal en sinds vandaag het terrein volledig klaar is, heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om het even te gaan verkennen ... en de vrijwillige 'aanleggers' hebben hun best gedaan. Er ligt zo'n 3cm kiezel op, gedaan met het rollen van de ballen ... leve de echte petanque. Er zullen mensen zijn die zullen zagen, maar mij zal je niet horen klagen. Hopelijk zal men dit jaar weer mooie 'wedstrijden' zien en zal er veel commentaar gegeven worden. Dit alles overgoten met menig frisse pint.
Tot morgen

Geen opmerkingen: