Hoofdmenu

maandag 1 mei 2006

38 km in 2 loopjes

Lang geleden dat ik nog eens zo veel km's kort na elkaar gelopen heb. En, voorlopig reageren m'n oude knoken nog steeds positief. Zaterdag zo'n dikke 20 km en vandaag 18,5 km in 1:46:50 (gs. 10,4 km/u - hs. 147). Alleen de hartslag was aan de hoge kant (162 de eerste km's).
Afgelopen weekend was het Lentefeest (eetfestijn van de vrije basisschool van Opstal) en Lotte heeft er meegedaan aan de wedstrijd - Raad welke leraar of lerares er getekend is - en ... ze heeft de eerste prijs gewonnen. Gelukkig dat IK ben, het is nl. een grote bierkorf. Haar vriendin had de 2e prijs, de 'minder gezonde' fruitkorf :-))
Voor de kenners onder jullie (voor meer info per bierssoort, volg de link) :
- Trappist Karmeliet 750cl
- Trappist Achel
- Chimay (bruin)
- 't Zelfde
- Kasteelbier (Bruin)
- Grimbergen (Blond)
- Brugge Trippel
- Vedett
- Rodenbach
- Corsendonk
- Steenbrugge Tripel (Blond)
- Steenbrugge Dubbel (Bruin)
- Hapkin
- Kwak
- Hoegaarden Grand Cru
- Palm Royale

Ik zal ze mij laten smaken ... tot morgen

Dank aan Vader Abt

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed bezig. En wat betreft die pintjes : laat ze maar smaken !

Anoniem zei

Goed bezig. En wat betreft die pintjes : laat ze maar smaken !

Anoniem zei

ik kom eraan, leg ze maar koud!!!