Hoofdmenu

zaterdag 6 mei 2006

Wat een weer !!

Het zijn ontzettend mooi weer dagen geweest. Hopelijk is het morgen in Brugge ook zo zonnig. Het mag wel een ietsje frisser zijn dan de 27gr. van de voorbije dagen. De goesting om te lopen was er, maar met morgen in het achterhoofd, ben ik niet geweest en heb me beperkt tot het grote lente-onderhoud van de tuin.
An heeft deze voormiddag ons nieuw loopmaatje getest. En ... ze is er best tevreden over. Het geeft een idee over de gelopen afstand, tijd, gem. snelheid, ...











Tot Morgen voor het verslag van Dwars door Brugge

1 opmerking:

Anoniem zei

ah, das tof hé. Zoiets, of zoiets soortgelijks staat ook nog op mijn lijstje.ik weet ook graag hoe "snel" en hoe ver ik gelopen heb...veel plezier ermee en ik verwacht een testverslag binnenkort.en veel succes aan 't zeetje