Hoofdmenu

zondag 10 september 2006

Nieuwe blog

Vandaag heb ik besloten om mijn vorderingen op kookgebied ook op blog te zetten. Het is een volledig nieuwe blog en zal slechts 1 of 2 maal per week aangepast worden. De naam is reeds bekend, maar het resultaat is (nog) niet om aan te zien. Wanneer het aan de wereld geopenbaard zal worden kunnen jullie als eersten hier lezen ;-))
Deze ochtend heb ik het traditionele kort loopje van 8 km gelopen in 41:18 (gs=11,6). Het liep stroever dan verwacht. Gelukkig maar dat ik dit weekend geen wedstrijd ben gaan lopen, want de goeie benen had ik blijkbaar thuis gelaten.

Tot de volgende keer

2 opmerkingen:

Anoniem zei

de ene dag verloopt al wat beter dan de andere... Cheers.

Anoniem zei

Hier alvast een link naar de Canvas Marathon, waar koken, of beter 'degusteren', wordt gelinkt aan marathons lopen:
http://www.canvas.be/canvas_master/programmas/marathon/c_marathon_boeken/index.shtml

Het kan dus!