Hoofdmenu

maandag 9 oktober 2006

Effe niet lopen ...

Is vandaag door de dokter verlengd tot 3 a 6 weken. Waarom ? Wel, ik heb zo'n 1,5 week geleden tegen onze salontafelpoot gelopen (zie L.O.M.P.), met als resultaat dat er ofwel een barstje in mijn kleinste teen is ofwel hij gebroken is. Aangezien men van zo een klein scharminkel geen foto's neemt en het ook niet in de plaaster legt, is het gevoon gespalkt met tape. Indien het een voetbeentje geweest zou zijn, was er wel een foto nodig en bij een breuk of barst ook een plaaster. Ik heb dus nog geluk (?)



Gisteren was het familiefeest voor de afstammelingen van 'Laazen Sooiken'. Dat is mijn over-grootvader. Hij was de vader van Jan Frans, Pelagie, Rozalie, Jean Baptist Leon, Monica Jeanne en mijn grootvader Frans. Het was een leuke bijeenkomst met lekker eten en drinken. Meestal zie men zijn verre familie bij minder prettige 'gebeurtenissen'.

Menu:

Aperitief met hapjes
Rivierkreeftensalade Exotic
Pompoensoep met korstjes
Tongfilets met heilbot in witte wijnsaus
Parelhoen Fine Champagne
Dessertenbord en koffie

Smakelijk en tot de volgende keer

3 opmerkingen:

Anoniem zei

stomme blessure hé. Heb zo eens een spiersccheurtje in mijn scheenbeen opgelopen door tegen de rand van het bed te lopen. Alvast véél beterschap!!

Anoniem zei

Zo heb je weer wat extra tijd om andere dingen te doen en van het leven te genieten.

Anoniem zei

Es goed erin vliegen op culinair vlak ... dat mag al wel es ... als je van die vervelende blessure af bent, kan je terug de gewonnen kilokes aflopen!