Hoofdmenu

woensdag 4 oktober 2006

Saai

Zo kan ik in 1 woord samenvatten wat ik vind van het tijdelijk niet kunnen/mogen lopen. Goed loopweer en binnen moeten zitten ... het kriebelt om de loopschoenen terug aan te trekken. Ik zal maar wijselijk geduld hebben.
De verkiezingen ... jongens waar zijn ze mee bezig. Van deur tot deur gaan ze zich voorstellen en wanneer het geen verkiezingen zijn, kan er nog genen goeiendag af. Toen ik van het werk naar huis reed, stond er zelfs een kandidate met een heeeel groot bord met haar naam, lijstnr, foto aan een druk kruispunt. Ge moet er goesting voor hebben. Politiek is niks voor mij, want ik zeg (soms een beetje te snel) mijn gedacht ;-))
Gelukkig mogen wij zondag as na het uitvoeren van onze 'vaderlandse' plicht onze benen de onder tafel steken op een familie(eet)feest en hoeven wij niet op te draven als bijzitter of teller.

Tot de volgende keer

1 opmerking:

Anoniem zei

Die vrouw met dat bord is woensdagavond op TerZake Verkiezingen XL in beeld geweest.
Hier in Wijgmaal doen ze ook hun best. R.P. kwam hier langs met haar beste fan (was het haar partner ?). Zijzelf zei amper iets, haar compaan was voortdurend aan het woord. Hij vroeg me op het eind uitdrukkelijk "of ik, vrouw zijnde, toch op een vrouw zou stemmen ?". Niks tegen vrouwen die zich verkiesbaar stellen. Maar ze heeft me daar toch maar bewezen dat ze moeilijk aan het woord komt! En da's toch essentieel voor een politiek(st)er ?