Hoofdmenu

zaterdag 4 november 2006

Trainen of oefenen

Dat doe je niet alleen voor de conditie (het lopen dan toch), maar ook voor bv. het bereiden van gerechten. Daarom hebben we vandaag mosselen met frietjes klaargemaakt. 1 kom mosselen in witte wijn (voor mij) en 1 kom mosselen op z'n Provencaals (voor An). Beide recepten vindt u op m'n kookblog (zie vrijdag 15 september). Spijtig van de hoge prijs per kg, anders hadden we dit jaar reeds meerdere malen van dit lekkers kunnen genieten. Gelukkig voor ons lusten onze dochters deze delikatessen niet, dan hebben wij meer ;-)). Morgen staat er bij mijn ouders hutsepot op het menu. Typisch (en lekker) begin november eten.
Deze namiddag van het mooie herfstzonnetje geprofiteerd om te lopen, 8 km in 40:30 (gs. 11,9 km/u 5:04 /km). Hopelijk geraakt ik morgenvroeg op tijd uit mijn bed voor een loopje.

Tot de volgende keer

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Mike, Mr Opstalse Loper, ik heb net je Kookblog ontdekt, ik ga er regelmatig komen kijken. Lekker ! Loop & kook ze !