Hoofdmenu

zondag 3 december 2006

Weinig tijd om te bloggen

Wegens vanalles en nog wat om handen, komt het er voorlopig niet zo veel meer van om mijn blog bij te werken. Gisterenochtend heb ik Lotte naar de muziekles gebracht en van de gelegenheid gebruik gemaakt om een ochtendloopje in Buggenhout bos te doen. En het moet gezegd, het was zwoegen om vooruit te geraken. Niet dat er wind was, ik denk eerder dat het te wijten was aan het goede eten van de avond ervoor. In de namiddag zijn we in de Metropolis naar 'Flushed Away' gaan kijken. Best een ontspannende tekenfilm van de makers van Shrek & Madagascar. Nadien kwam de goed Heilige (?) man ook nog eens langs op de brunch van ons werk. 's Avonds was er dan de 'tie-tie' song op TV. Deze ochtend van het droge weer geprofiteerdt om vlug nog zo'n 8 km op de teller te zetten. Van de vrije namiddag maak ik dan ook dankbaar gebruik om mijn blogs en foto albums bij te werken, vakantie dvd's te bewerken en branden.
Gelopen: zaterdag -> 7,5 km - 47:37 - gs. 9,5 km/u (6:21 /km) & zondag -> 8 km - 42:27 - gs. 11,3 km/u - (5:18 /km)

Tot de volgende keer

1 opmerking:

Anoniem zei

Heb je kookblog ook bezocht, ziet er inderdaad allemaal heel lekker uit. De kilo's die er bij komen zal je er zeker wel terug aflopen. Ik ben ook van plan hier ideetjes op te doen voor de feestdagen.