Hoofdmenu

woensdag 6 december 2006

Lomp, pech, ... ?

In de vooravond thuis gekomen, vlug de loopkleren aan en hup vertrokken voor een kort, snel loopje. Maar dat het zo snel zou gedaan zijn had ik niet gedacht. In het bos was er nog net genoeg licht om het baantje te zien. Maar ... een beetje verder is men bezig met onderhoudswerken aan het bosbestand en moest ik uitwijken, van het pad af. Ligt daar toch geen boomstronk stilletjes te wachten onder de afgevallen bladeren zeker. Struikel, sjoempel, ... de grond op. Al bij al leek de 'schade' nog mee te vallen en ik terug op weg. Maar al snel bleek dat er toch een grote teen iets meer pijn deed dan gedacht. Ik ben dan maar terug naar huis gestapt ipv te lopen. Omdat ik nu tijdens het stappen serieus wat last heb, heb ik hem dan maar een spalkje aangedaan. Hopelijk voelt hij zich morgen al beter.
Vandaag is ook mijn borstnummer toegekomen voor de 10 km van Gaston Roelants op 17 december. Nr 598. Vorig jaar heb ik er 51:34 over gedaan. Indien mijn grootste aangroeisel van mijn rechtervoet het toelaat (heb nog 10 dagen) zal ik er proberen sneller te lopen. Anders wordt het vooral genieten van de mooie omgeving van het park van Laken.

Tot de volgende keer

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Eerst uwen kleinen teen en nu den groten ... Ik denk dat Saturnus in Vissen staat (voer voor astrologen vrees ik, maar het kan geen toeval zijn).

johan zei

Da's ook weer eens pech hebben, hopelijk hersteld het zaakje snel en kun je voor die pr gaan!

Anoniem zei

zal er ook bij zijn in Brussel !
Misschien tot dan...
Enne, alvast veel succes !

Anoniem zei

al eens aan een looplamp gedacht. heb er zelf een gekocht enkele weken geleden en ben er best tevreden van