Hoofdmenu

zondag 10 december 2006


Tof weekend

Gisteren en vandaag gaan lopen om na te gaan of alles ok is met mijn grootste teen der tenen. Niks gevoeld ... jippie, dat beloofd voor zondag as. Gisteren namiddag Makro-en en daarna de beentjes losgegooid in 't bos. Er was toen weinig volk, in tegenstelling tot deze ochtend. Vanaf 10u was het heel druk. Deze namiddag zo'n 2u herfstige tuinklusjes uitgevoerd, binnengekomen en een warme tas chocomelk gedronken. Heerlijk bij dit weertje.
Ik heb net de nieuwe externe harde schijf van 400 gb geinstalleerd. Dit ging heel makkelijk. Gelukkig maar. Waar is de tijd dat je voor Windows drivers moest copieren, configureren, ... met alle problemen daaraan verbonden. De allereerste pc's waarmee ik gewerkt heb, die draaiden onder DOS 4.0. Daarbij hoorde een joekel van een monitor met een mooi groen scherm en lichtgroene letters. Programmatie gebeurde in BASIC. En toen bestond reeds lang COBOL, wat nog steeds gebruikt wordt als programmatietaal op main-frames. Die technische (r)evolutie is enorm snel gegaan. En dat in de 20 j. dat ik in het vak zit (sinds vorige eeuw - juni 1986).

Gelopen: zaterdag --> 8 km - 41:18 - gs. 11,6 km/u (5:10 / km) & zondag --> 8,1 km - 45:10 - gs. 10,8 km/u (5:35 / km)

Tot de volgende keer

2 opmerkingen:

Anoniem zei

De tijd staat niet stil. Soms gaat hij zelfs heel snel (te).

Anoniem zei

De eerts keer dat ik hier op je site langskom. Wat een looptijden zeg.
Ik tevens afkomstig uit Buggenhout, maar al 10 jaar woonachtig te Lebbeke. Voordien speelde ik ook jaren handbal bij het ondertussen verdwenen ROBUCO Buggenhout.