Hoofdmenu

donderdag 14 december 2006

Digitale evolutie

In de vooravond kreeg ik telefoon van een verkoper van Telenet met de boodschap dat ze een uitzonderlijk digitaal TV aanbod hadden voor hun klanten. Een digicorder voor een spotprijs, want volgend jaar gaat ie ferm duurder worden. Ik heb van de gelenheid gebruik gemaakt om een paar vragen te stellen ivm de mogelijkheden van dat toestel. Maar, toen ik hem te kennen gaf dat ik toch niet inging op zijn aanbod, was hij plots 'heel' onvriendelijk en hing hij onmiddellijk op. Gelukkig voor Telenet ben ik WEL tevreden over hun internet, ... Nu zijn wij hier ten huize best tevreden met de 'analoge' beeldkwaliteit en het aantal aangeboden zenders. Vooruitgang van de techniek is ok, maar men mag een mens er niet toe 'dwingen' om mee te doen, daar word ik pas ambetant van.
Morgen zal een waar smulfestijn worden. 's Middags gaan eten in 'La Cueva de Castilla' en 's avonds is het kerstmaal op de kookcursus. Ik zal zaterdag maar een klein toerke gaan lopen om zondag geen zware benen te hebben in Laken.
Dit weekend gaan er weer een aantal wedstrijden door in ons landje, aan alle deelnemers succes en aan alle niet-deelnemers ... ook succes.

Gelopen: woensdag -> 5,2 km - 25:45 - gs. 12,1 km/u (4:57 /km)

Tot de volgende keer