Hoofdmenu

zondag 17 december 2006


10 km Gaston Roelants

Deze voormiddag iets later vertrokken dan voorzien naar Laken. Met wat geluk had ik nog 1 van laatste vrije parkeerplaatsjes. Aangezien er beduidend meer deelnemers waren dan vorig jaar, ben ik reeds 20 min. voor de start gaan plaatsnemen in het > 500 vak. Daar stond ik op 'rij' 10 en moesten er mij nog heel veel voorbijsteken tijdens de wedstrijd ;-)). Ik had mij voorgenomen om rustig te starten, maar ja de adrenaline besliste er anders over. Op geen enkel ogenblik heb het echt lastig gehad, al waren er tijdens de 2e ronde wel enkele stukken omhoog waar het minder vlot ging. Dit jaar heb er ik er 14 seconden minder over gedaan tov vorige editie. 50:41 ipv 50:55 Best tevreden met mijn parkoursrecord.

Gelopen: zaterdag --> 8 km - 44:15 - gs. 10,9 (5:31 /km) & zondag --> 10,1 km - 50:41 - gs. 12 km/u (5:01 /km)

Tot de volgende keer

6 opmerkingen:

johan zei

Proficiat met je nieuwe parcoursrecord!

Anoniem zei

Proficiat met je knappe tijd, 't was echt wel een zwaar parcours vond ik, die stukjes bergop, amai! Nu rusten en nagenieten van je mooie prestatie! En 'k geloof liever jouw garminneke dan 't mijne :-)

Anoniem zei

Mooie tijd, proficiat!

Anoniem zei

inderdaad, een zeer mooie tijd. Proficiat ! Heb je spijtig genoeg, tussen het plebs, gemist... Nuja, op naar volgende zeker ?

Kimi zei

Chique, Chapeu, mooie tijd op een zwaar parcour ! respect doe zo voort!

Anoniem zei

da's een mooi kerstgeschenk dat je jezelf gegeven hebt ... proficiat