Hoofdmenu

zaterdag 23 december 2006

Eindejaarsperiode = verlof periode

Wegens allerlei perikelen op het werk ben ik er afgelopen week niet toe gekomen om mijn beide blogs up-to-date te houden. Maar nu de eindejaarsperiode van start gegaan is en ik mijn verlof (graag) moet opnemen, is te weinig tijd geen geldige uitvlucht meer.
Afgelopen maandag & dinsdag voelden mijn benen precies zoals na het lopen van een marathon. Toch even rustig gelopen op de loopband om ze terug soepel te krijgen. Donderdag ging het al veel beter. Misschien kwam dit ook nadat ik goed nieuws gekregen had ivm een contract voor mijn nieuwe werkgever. Vandaag stond er een lange duurloop op het programma, maar door voorbereidingen van de aankomende feesten is die verplaatst naar morgen. Daardoor had ik net genoeg tijd over om een 'snel' loopje te doen.

Gisteren was het een cullinaire hoogdag. Met de klas van de avondschool zijn we naar restaurant Eyckerhof te Bornem geweest. Dit restaurant heeft zijn 1 Michelin-ster behouden en dat hebben we gemerkt aan de ontvangst, de kwaliteit van het eten, de wijn en ... het prijskaartje. Toch was een fijne belevenis. Voor het menu verwijs ik jullie graag naar mijn 'Gastronomisch koken voor beginners' site.

Gelopen:
dinsdag --> 6,19 km - 35:00 - gs. 10,6 km/u (5:39 /km)
donderdag --> 8,33 km - 45:57 - gs. 10,9 km/u (5:31 /km)
zaterdag --> 8 km - 38:39 - gs. 12,4 (4:50 /km)

Tot de volgende keer

1 opmerking:

Anoniem zei

Nog veel loop- en kookplezier toegewenst voor 2007. Ik heb het idee van jouw blog 'appelbeignets met vanilleijs' gebruikt als dessert bij onze kerstmaaltijd, geslaagd!