Hoofdmenu

zondag 14 januari 2007

20 km op 2 dagen
Ook al kon ik zaterdag niet gaan lopen in Lier, toch heb ik het voorbije weekend zo'n 20 km al lopen afgelegd. Zaterdag zo'n 9 km denk ik (53 min langs de kleine bospaadjes aan een gezapig tempo) en vandaag 11,2 km in 1u:00:22 aan een gem. hartslag van 154. Dat gemiddelde is wel redelijk hoog, dus echt in vorm ben ik nog niet. Omdat er in het bos heel veel modder lag en ik geen zin had om er rond te lopen, ben ik er gewoon door gelopen. Lekker vettig. Gelukkig was dit met mijn oude looppantoffels. Morgen worden de nieuwe Asics Gel Kayano XII officieel ingelopen op de loopband.
Mijn loopkalender voor 2007 begint stilaan vorm te krijgen, maar moet eerst nog naast die van mijn andere huisgenoten gelegd worden voor ik enige uitspraak doe ;-)).
Tipje van de sluier ...
Gisteren heb ik mijn ChampionChip besteld en hopelijk valt hij binnenkort in mijn bus. Aangezien er steeds meer wedstrijden zijn waar je hem MOET gebruiken, is het op langere termijn beter koop.
Morgen ... het stokje ... bedankt Wim.

Gelopen:
zaterdag --> 9 km - 53 min
zondag --> 11,2 km - 1:00:22 - 11,1 km/u (5:2 /km) - HS. 154

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: