Hoofdmenu

zondag 7 januari 2007

Lier ?

Misschien dat ik zaterdag as niet kan deelnemen aan de Natuurloop te Lier. Het nl zo, zoals elke zaterdagvoormiddag gaat onze oudste dochter naar de tennisles in Hof Ter Burst te Lebbeke. Omdat het zachtjes aan het regenen was heb ik haar gebracht met de auto en ipv aan de toog te blijven hangen, maakte ik van het wachtuurke gebruik om in de omgeving een 'kort' loopje te doen. Aangezien de voetpaden in Lebbeke in 'goede' staat zijn, heb ik mijn voet verkeerd neergezet en is de blessure aan mijn voet (dikke teen) er terug. Hopelijk is ze vlug genezen, zodat ik toch nog kan deelnemen aan de 21 km.
's Avonds mochten An en ik aanschuiven in 'Het Kasteel van Brasschaat' voor een (geslaagd) nieuwjaarsfeest van het bedrijf waarvoor ik vanaf 01/01/07 werk. Het is een 'klein' informaticabedrijf dat enorm aan het groeien is.
Nog even gaan lezen in het boek 'Marathon' (morgen meer over de inhoud ervan) en dan begint het nieuwe seizoen van '24'.

Gelopen:
donderdag --> 9,11 km - 49:39 - 11,2 km/u (gs. 5:20 /km)
zaterdag --> 6,49 km - 33:28 - 11,6 km/u (gs. 5:06 /km)

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: