Hoofdmenu

maandag 8 januari 2007

Weekje rust

Omdat ik gisteren en vooral vandaag veel last had van de blessure aan mijn dikke teen (niet kunnen op steunen, van de trap afkomen was moeilijk) ben ik op doktersbezoek geweest. Eerst toch vlug een douche genomen en ... weg pijn, last, ... Hoe kan dat nu ? Volgens de dokter kan het zijn dat door het warme water het gewricht / (kraak)beentje terug op zijn plaats zou zitten. Voorlopig geen foto, gewoon 1 weekje rusten, Voltaren smeren en afwachten. Daarna zou ik weer mogen lopen, zij het terug met 'ingepakte' teen.
Dus, geen Natuurloop in Lier volgende zaterdag. Misschien in februari, de 25 km.
In het boek 'Marathon' kan je het wel en wee lezen van de 6 New Yorkse avonturiers. Je krijgt hierin een overzicht van de selectie der kandidaten, info ivm loopschoenen, kledij, ... en per week een trainingsschema, hoe ze het er elk vanaf brachten, blessures. Kortom een vlot lezend boek met interessante weetjes.

Tot de volgende keer

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat jammer dat je zaterdag niet kan lopen in Lier. Ik zal er ook niet zijn, ik doe zondag mee in Mol en 2 dagen na elkaar is niet echt ideaal.

Anoniem zei

Hoe langer je wacht met lopen in Lier, hoe groter de afstanden er worden :-)
Jammer dat die teen weer tegenspartelt, hopelijk raak je er snel vanaf mits een paar dagen rust.