Hoofdmenu

dinsdag 2 januari 2007

Loopseizoen 2007 is gestart

Toen we deze ochtend opstonden was het een stralend blauwe hemel. Wanneer we klaar waren met opruimen, was de lucht helemaal betrokken en werden de hemelsluizen regelmatig opengezet. Zelfs een fikse regenbui zou mij vandaag niet tegenhouden. De eerste 8 km van het jaar in een heel rustig tempo gelopen (incl. gratis douche). De tijd of snelheid weet ik niet, want ik heb 'expres' mijn chrono niet ingedrukt. Gewoon op het gevoel gelopen om de wijn te laten verdampen.
De eerstvolgende wedstrijd waar ik aan deelneem, is de 21 km Natuurloop in Lier op zaterdag 13 januari. Samen met enkele dorpsgenoten komen wij afgezakt.

Gelopen: 8 km - ...

Tot de volgende keer

1 opmerking:

johan zei

Gewoon op gevoel lopen en al die machientjes thuis laten....ik zou het ook eens moeten doen maar het komt er maar niet van :-(