Hoofdmenu

zondag 31 december 2006

Oudejaarsavond

Om het oude jaar uit te wuiven hebben An en ik het onderstaande menu uitgewerkt. Niet echt een lopersdieet, maar de boog kan niet altijd gespannen staan. Wij zullen het ons alvast laten smaken.
Om middernacht vieren wij de 12e verjaardag van onze jongste dochter. Zij is de enige in de familie waarvoor iedereen spontaan vuurwerk afsteekt om haar geboortedag te vieren ;-)).
En morgen (01/01/07) ? Tja, het zal dan ook weer een smulfestijn van jewelste zijn.




Moge 2007 voor iedereen een blessurevrij jaar zijn, vol van PR's.

Smakelijk en tot volgend jaar

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Mike, smakelijk !

Ik wens jou en je familie een fijn en gezond 2007 toe ! Geniet van het lopen én van het lekker koken en heerlijk eten, de ideale combinatie wat mij betreft !

Santé !

johan zei

Beste wensen voor 2007!
Kun je nog ne stoel voor mij bijschuiven ;-)

Anoniem zei

Voor jou en je familie ook de allerbeste wensen voor 2007.
Als bijna dorpsgenotenmoetenwe misschien is samen gaan trainen, komende zaterdag loop ik 20 Km in Buggenhout Bos. De wandelclub "de vossen" organiseerd dan zijn eerste tocht van het jaar. ik doe dit dus al joggend.

Anoniem zei

Neem een loopje met 2007 en passeer eens langs decathlon : kayano aan 105 euro.
Veel loopplezier.
Filip