Hoofdmenu

donderdag 18 januari 2007

Weggewaaid
Wie deze namiddag of avond buiten gaan lopen is, is hopelijk niet uit zijn of haar schoenen geblazen door de stormwind. Gelukkig bestaat er ook zoiets als een loopband. 500m inlopen, 6 km aan 12 km/u en 500m uitlopen. Meer stond er niet op het programma vandaag. Volgend weekend gaan we nog eens een lange, trage duurloop doen. Dit jaar heb ik nog niet meer dan 11 km aan 1 stuk gelopen. Wij gaan proberen deze afstand x 2 te doen.
Deze namiddag kreeg ik een e-mail van het thuisfront dat er een stuk afsluiting zin had om te gaan stappen. Toen ik thuiskwam was als bijna de helft ervan op wandel. Ze staat er al 14 jaar en de houten palen hebben hun beste tijd gehad. Ik weet weer wat te doen.
In het naar huis rijden ben ik aan het nippertje ontsnapt aan een overstekende boom.
Toen ik net op de A12 kwam zag ik op een paar honderd meter voor mij een kolos van een boom enkele meters opgetild en op de autsnelweg neer gekwakd. 1 auto is totaal vernield en de bestuurder is er gelukkig met de schrik vanaf gekomen. Een aantal andere auto's konden de rondvliegende takken niet meer ontwijken en zijn er op ingereden. Wat een immense kracht heeft de natuur.
Laten we hopen dat dit de laaste winterstorm was voor dit jaar.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: