Hoofdmenu

zondag 25 februari 2007

Looploos weekend
Dit weekend is voor mij ongewenst looploos geworden. Gisteren heb ik een paar m² klinkers van mijn oprit heraangelegd omdat die een beetje verzakt waren tgv het gewicht van een vrachtwagen die er ooit is opgereden. Bij dat werkje heb ik een aantal spiergroepen gebruikt welke al een tijdje werkloos waren. Vandaag hebben diezelfde groeperingen zich koppig stijf gehouden, waardoor er van lopen geen sprake was. Dinsdag as echter gaan we weer naar de loopclub om ze los te gooien, zodat we op tijd klaar zijn voor de start van het 'wegseizoen' op zondag 18 maart.
Deze namiddag was er de Nationale veldloop van AC Lebbeke. Ik was er met de fiets naartoe gereden (zo'n 15 min fietsen), zodat ik geen parkeerplaats moest zoeken. De omloop lag er heel drassig (en modderig) bij. Aan de gezichten van de deelnemers te zien was het heel zwaar. De regen viel er bij momenten met grote hoeveelheden uit. Ondanks dat alles zie ik deelneme aan zo'n veldloop wel zitten ... misschien ... ooit ... later ... Toen ik thuis kwam was ik redelijk nat en koud, maar een tas warme chocolademelk bracht mij snel terug op temperatuur.
Voorts maak ik nu gebruik van de RSS reader van Google om al jullie blogs te lezen. Zo kan ik onmiddellijk zien als er een nieuwe 'posts' zijn.

Tot de volgende keer

1 opmerking:

Anoniem zei

Zo is gewoon wat loslopen moet ook kunnen hé. Alhoewel ik amper op 500 meter van looppiste in Lebbeke woon, ben ik niet gaan kijken, dat veldlopen zegt me niet zoveel. Ik was dan vandaag de"zetelatleet" nummer1